|
|
کدخبر: ۱۵۵۴۷۱

حجت الاسلام تویسرکانی:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال ۹۲ فتح الفتوح بسیج بود که موفقیت های چشمگیری داشت.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع کارکنان سازمان بسیج مستضعفین که در سالن ۵ آذر برگزار شد، گفت: اولین گام برای اخوت بین افراد، عدم جستجوی عیب دیگران است و جستجوی زشتی ها و عیوب دیگران سمّی مهلک است.

تویسرکانی هدف عیب جویی را اثبات برتری خود بر دیگران دانسته و اظهار داشت: عیب جویی از دیگران به نام انقلابی گری و ارزش مداری بسیار زشت تر است.

وی تواضع و فروتنی را آغاز ایجاد روحیه اخوت بیان و تصریح کرد: تواضع شش اثر دارد همچوان حسن ظن، مهربانی، ایثار، تلاش، بی توقعی و وحدت گرایی.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج در همین خصوص خاطرنشان کرد: خداوند می فرماید اگر کسی ذره ای تکبر داشته باشد وارد بهشت نمی شود و باید در آتش جهنم بسوزد تا تکبر او از بین برود.

وی سخن امام صادق علیه السلام را در این باره یادآور شده که فرمودند: ارباب گونه به عیوب دیگران ننگرید بلکه چون بنده ای متواضع عیب های خود را جستجو کنید.

تویسرکانی به همکاری موفق قسمت های مختلف سازمان بسیج مستضعفین اشاره و تصریح کرد: سال ۹۲ فتح الفتوح بسیج بود که موفقیت های چشمگیری داشت و پس از اجتماع صد هزار نفری رزمندگان سپاه حضرت محمد(ص) در زمان دفاع مقدس، اجتماع ۵۰ هزار نفری فرماندهان بسیجی از سراسر کشور در محضر امام خامنه ای بی نظیر بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار