|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۹۷

سرلشگر فیروزآبادی در حاشیه مراسم شهید صیاد شیرازی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آماده کمک به دولت هستیم اظهار داشت: نیروهای مسلح مأموریت اقتصادی ندارند اما برای پشتیبانی از دولت اگر لازم باشد به موضوعات اقتصادی نیز وارد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس، سردار سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی که صبح امروز در مسجد جهاد ستاد کل برگزار شد در خصوص نام گذاری سال جاری و تأکید مقام معظم رهبری در مدیریت جهادی اظهار داشت: این نوع مدیریت که از جهاد سازندگی و جبهه ها شروع شد در نیروهای مسلح ساری و جاری است و ما هیچ مدیری نداشتیم که دارای شاخص مدیریت جهادی نباشد.

فیروزآبادی به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: اینکه ایشان در سخنانشان به پیشرفت های دفاعی به عنوان یک مثال و الگو در کنار پیشرفت های نانو و هسته ای اشاره داشتند محصول همان مدیریت جهادی در نیروهای مسلح است.

وی در خصوص موضوعات اقتصادی نیز خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مأموریت اقتصادی ندارند و کار اقتصادی دارند و در اقتصاد نقش ایفاء می کنند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: اقتصاد کشور مربوط به موضوعاتی نظیر منابع انسانی تخصص، نظم و کارآفرینی و هدایت نیروی انسانی در مسیرهای مشخص و نیز شکستن زنجیرها و موانع است و بنده اعلام می کنم که نیروهای مسلح به عنوان پشتیبان از دولت تدبیر و امید حمایت خواهد کرد.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: نیروهای مسلح در پشتیبانی از دولت در موضوعات اقتصادی نیز اگر لازم باشد وارد شده و انجام وظیفه خواهند کرد و ما این موضوع را با دولتی ها و معاون اول رئیس جمهور نیز مطرح کرده و آمادگی خود را برای حمایت از دولت به آنها اعلام کرده ایم.

فیروزآبادی در عین حال تأکید کرد: نیروهای مسلح در بخش های خصوصی دخالت نکرده و به انجام پروژه هایی می پردازند که یا پیمانکار نداشته و یا انجام آنها با به کارگیری فناوری های باقیمانده از دوران دفاع مقدس امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: البته اولویت اصلی استفاده از تجهیزات نیروهای مسلح برای ارتقای توانمندی دفاعی است اما ما توانمندی های دیگری داریم و آمادگی خود را به دولت نیز اعلام کرده ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار