|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۲۰

در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسدستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه ۲۴ فروردین عبارت است از ارائه گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد و دعوت از رئیس این دانشگاه جهت ارائه برنامه های سال جدید.

بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، بررسی طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی و بازدید کارگروه آموزش عالی و آموزش پزشکی از مراکز دانشگاهی دیگر دستور کار این کمیسیون در روز یکشنبه خواهد بود.

همچنین بازدید کارگروه آموزش عالی و آموزش پزشکی از مراکز دانشگاهی و جلسه کارگروه های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه ها، آموزش های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی در مورد اولویت های کاری سال جدید و ادامه مباحثمرتبط با اقتصاد مقاومتی و جمع بندی در این مورد در روز دوشنبه ۲۵ فروردین در دستور کار کار کمیسیون قرار دارد.

دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات در روز سه شنبه ۲۶ فروردین نیز شامل دعوت از رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سؤالات حسین فتاحی، نماینده شهر بابک، علی ایرانپور نماینده مبارکه و ناصری عاشوری نماینده فومن خواهد بود.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز جهت پاسخ گویی به پرسش های ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، شهباز حسن پور نماینده سیرجان، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و امیر خجسته نماینده همدان در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور خواهد یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار