|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۳۸

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بسیاری از موارد دنیای غرب از اجساد هم برای دست یابی به منافع خود در کشور ایران استفاده می کند.

عدنان زادهوش امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعتراض و مخالفت های خود با دفن ریچارد فرای در خاک شهید پرور اصفهان اظهار کرد: ما در تاریخ با این موضوع مواجه بوده ایم که برخی از افراد کشور های مختلف خواستار دفن شدن در کشور های دیگر هستند و این اصل در تاریخ وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از افراد دارای سابقه خدمت رسانی در کشور های دیگر هستند و به این دلیل دفن شدن آنها در خاک این کشور ها منعی ندارد، اضافه کرد: اما فرای و خواهرش دلال فروش میراثفرهنگی بودند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در بسیاری از موارد دنیای غرب از جنازه های خود برای دست یابی به منافع خود در کشور ایران استفاده می کند، تصریح کرد: غربی ها از هر راهی برای ضربه زدن به ایران استفاده می کنند و با اعلام صلح و دوستی، میراثفرهنگی فروشی و دفن جنازه های جاسوسان خود در خاک ایران به دنبال دست یابی به منافع خود در خاک ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه سابقه بسیار بدی از آمریکایی ها وجود دارد، ادامه داد: ایرانیان با هر حرکتی از سوی دنیای غرب مخالفت می کنند و مردم اصفهان با دفن ریچارد فرای در کنار رودخانه زاینده رود به صورت جدی مخالف هستند.

زادهوش با بیان اینکه دنیای غرب با عنوان کردن دفن ریچارد فرای در اصفهان درصدد ایجاد حساسیت زدایی در بین ملت ایران هستند، تاکید کرد: دولت مردان و ملت ایران باید با تدبیر ویژه خود از اقدامات جاسوسان غربی در ایران جلوگیری کنند.

انتهای پیام / ۶۳۰۰۴ / غ۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار