|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۱۸

تکرار / در گفت و گو با تسنیم مطرح شد

خبرگزاری تسنیم: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: برخی از انتقادها از دولت را به حق می دانیم.

حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد آستانه تحمل دولت در برابر منتقدان کمتر شده و در ظاهر از انتقاد استقبال می شود، اما در باطن روی خوش به منتقدان نشان نمی دهند؟ گفت: خیر، این گونه نیست همه دولتی ها معتقد هستند که نقد منصفانه و دلسوزانه برای ادامه راه دولت مفید است.

وی افزود: البته در این میان عده ای سعی می کنند از آب گل آلود ماهی بگیرند و کوچک ترین و بی اهمیت ترین موضوع را تبدیل به یک معضل بزرگ کنند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، تصریح کرد: البته برخی انتقادها از دولت را به حق می دانیم به مانند همان پیشنهادهایی که در رابطه با توزیع بهتر سبد کالا به دولت شد.

یونسی خاطرنشان کرد: هرچند در این باره هم عده ای بی انصافی کردند و فشارهای روانی زیادی را با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتند به افکارعمومی وارد کردند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: نقدی سازنده است که می تواند به دولت در پیشبرد اهداف کمک کند. البته ما نباید این موضوع را فراموش کنیم که دولت در ابتدای راه خود قرار دارد و هنوز در مسیر هموار کردن خرابی هایی است که از گذشته به جا مانده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار