|
|
کدخبر: ۱۵۶۱۰۰

تکرار / کریمی قدوسی:

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به این که عده ای در داخل از خط قرمزهای انقلاب و نظام گذشته اند، گفت: چرا باید عده ای از وزرا و مدیران به اسم اعتدال به دیدار خاتمی بروند که این توهین به ملت است.

به گزارشخبرگزاری فارساز مشهد، جواد کریمی قدوسی در همایش «هسته ای بهانه است» با اشاره به بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای گفت: دستاوردهای مهمی مثل فناوری هسته ای در بسیاری از کشورهای دنیا اتفاق افتاده اما باید دید چرا این مسئله از دید دشمنان انقلاب دارای اهمیت شده که این موضوع نشان از مسئله ای فراتر از مسئله هسته ای دارد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی عنوان کرد: از تلاش های این شهید بزرگوار تولید فیلم ها و مستندهایی است که دوران دفاع مقدس را روایت می کند و برگرفته از تلاش رزمندگان برای احقاق نظام حق بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان مناقب و حوادثی که در اوایل اسلام برای امیرالمومنین(ع) و خانواده ایشان اتفاق افتاده گفت: آن حوادثریشه در مخالفت دشمنان با اسلام داشته که در حال حاضر ایران نیز به دلیل منطق اسلامی که دارد از سوی استکبار و دشمنان تحت همان فشارها و تحریم ها قرار می گیرد.

کریمی قدوسی افزود: زمان حال نسبت به دوران دفاع مقدس نیز تغییر کرده و از جنگ با موشک و سلاح به سمت منطق رفته که می توان گفت این دوران، دوران چالش منطق هاست و هر منطقی که پرتر و واقعی تر است، مورد هجوم دشمنان قرار می گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که هسته ای بهانه است، دشمنی اصلی بر سر اسلام است و حقوق بشر و ساخت موشک نیز بهانه است، افزود: عهد و پیمان ملت ایران که از میدان های سختی همچون جنگ تحمیلی که در آن ما یک طرف و تمام دنیا در طرف دیگر با تمام امکاناتشان بودند، با موفقیت گذشته اند، پابرجا است و این درحالی است که با این سند های افتخار عده ای در داخل از خط قرمزهای انقلاب و نظام گذشته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در انتخابات گفته بود باید با کدخدا صحبت کرد تا بتوان باعثکاهش تحریم ها شد، افزود: به گفته امام خمینی(ره) آمریکا و انگلیس دشمن همیشگی ما خواهند بود و همچنین به گفته مقام معظم رهبری مسئله چرخیدن چند سانتریفیوژ نیست، آن ها با عَلَم اسلام مخالفند و استکبار و سلطه اسلام را که باعثبصیرت تمام دنیا می شود سدی در مقابل خود می دانند که این ایستادگی ملت ها در مقابل استکبار را نمی خواهند.

کریمی قدوسی با اشاره به قطعنامه اخیر پارلمان اروپا افزود: این قطعنامه کاملاً ضداسلام و احکام اسلامی است و به طور کلی دعوای همه دنیا با ملت ایران بر سر کلمه های توحید، اسلام و دین است.

وی ادامه داد: فعالیت های ۳۵ ساله ملت برای نظام مورد تقدیر است؛ بعضی از افراد که از قِبَل این فعالیت ها بر مسند قدرت و مسئولیت نشسته اند باید هوشیار باشند که وظیفه شان حفظ ارزش ها و مبانی انقلاب و اسلام است و از خط قرمزها عبور نکنند.

وی گفت: آب سنگین اراک چند رکن مفید دارد که از آن جمله می توان به تولید برق، تولید داروهای رادیواکتیو جهت درمان بیماری های صعب العلاج و آموزش اشاره کرد، در تولید آب سنگین ماده اصلی، پلوتونیوم است که در مذاکرات اخیر توافق به از بین بردن این ماده شده و در ظاهر آب سنگین داریم ولی در واقع آب سبک مانند تهران داریم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره کنندگان کشور هیچ حرف زوری را نباید قبول کنند، افزود: این جملات در حالی است که می گویند ما باید برویم با کدخدا بنشینیم، مذاکره کنیم؛ این در حالی است که ما هشت سال دفاع مقدس و همچنین فائق شدن بر فتنه اسلام سوز ۸۸ و سایر فعالیت های دیگر داشته ایم که با این حرف زبان سلطه چند برابر شده است.

کریمی قدوسی با اشاره به اصل ۸۶ قانون و با اشاره به فرموده امام راحل که اگر بنده هم پایم را بر روی مبانی اسلام بگذارم، مردم من ر ا نابود می کنند، افزود: بر اساس قانون یکی از وظایف ریاست جمهوری مقابله با مبانی ضداسلامی و پایبندی به مبانی اسلام است و این در حالی است که آقای شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با آن همه فعالیت های انقلابی به دلیل صحبت های اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب دارای بیش از ۲۰۰ شکایت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ملاقات اخیر ظریف با کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد: ظریف در این ملاقات گفتند برای چه در کشور این مسائل را مورد اهمیت قرار می دهید و حساسیت ایجاد می کنید که در جواب ایشان باید گفت، آقای وزیر شما اگر سکوت کنید به منزله تایید اینگونه قطع نامه های ضداسلامی است که این شرم آور است.

وی گفت: باید مواضع ما در مقابل دشمن بر اساس آموزه های دینی به طور حتم مشخص شود؛ این در حالی است با توجه به فتنه ۸۸ که حوادثآن ریشه دار بود و اساس آن ضربه زدن به انقلاب بود چرا باید عده ای از وزرا و مدیران به اسم اعتدال به دیدار آقای خاتمی بروند که این توهین به ملت است.

کریمی قدوسی گفت: مذاکره کنندگان قبلی شعارشان «ما می توانیم» بود اما شعار مذاکره کنندگان فعلی «ما نمی توانیم» است که در مورد انتصابات نیز افرادی بر روی کار آمدند که در فتنه ۸۸ محکومند، این عمل عدم موضع در مقابل سلطه و استکبار و عبور از آرمان ها است که هدف دشمنان گرفتن غیرت دینی با عنوان طرح حقوق بشر است.

وی با اشاره به فعالیت های مفیدی که وزارت اطلاعات دولت قبل انجام داده بود،(دستگیری عبدالمالک ریگی و…) عنوان کرد: چرا برای آزادی چهار گروگان دولت می گوید این برنامه در گرو سیاست خارجی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما مخالف دولت نیستیم و چوب لای چرخ دولت نمی گذاریم ولی بعضی حاشیه سازی هایی که در کنار دولت اتفاق می افتد باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است، افزود: ۲ زیرساخت برای اجرای این برنامه لازم است، یکی ساخت وساز های ملی و مادی است و دیگری همدلی بین مسئولان است، در مشهد مقدس قدرت مردمی نسبت به زمان فتنه ۱۰ برابر شده که باید گفت در دفاع از آرمان های انقلاب، مشهد مقدس باید سرآمد همه کشور شود.

انتهای پیام / ۲۲۰۲ / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار