|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۱۴

جانشین فرمانده کل سپاه:

سردار سلامی گفت: برخی تصور می کنند چالش هایمان در ارتباط با غرب برطرف می شوند در حالی که آنها با ما خصومت ذاتی دارند و این دشمنی ها با روابط سیاسی تغییر نمی کند.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به ویژ گی ها و خصوصیات شهدای انقلاب سالامی و دفاع مقدس اظهار داشت: ثبات قدم، پایداری، ایستادگی، نظم، دقت در عمل و گفتار از خصوصیات شهداست و ما نیازمند این ویژگی ها هستیم و تفکر جهادی و انقلابی، عنصر برجسته موفقیت است.

وی افزود: ما داری یک تجربه غنی تاریخی در دوران کوتاه تولد انقلاب تا امروز هستیم و در معرض ترورهای بیشماری قرار گرفته ایم که هم نخبگان، مسئولین و هم آحاد مردم ما را هدف قرار دادند اما حاصل همه اینها جوشش بیشتر انگیزه ها و متحد شدن ملت در تعقیب آرمان هایشان بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ترورهایی که در عرصه علمی، سیاسی و عادی و امنیتی رخ داده نتوانسته ملت ما را متوقف کند.

سلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی تصور می کنند چالش ها با ارتباط با غرب برطرف می شود در حالی که باید بدانیم آنها با ما خصومت ذاتی دارند. آنها دشمن استقلال، آزادی، پیشرفت، رفاه و عزت ملت ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: این دشمنی ها با روابط سیاسی تغییر نمی کند و آنها استراتژی های پنهانشان را برای توقف حرکت ملت ایران دنبال می کنند رابطه با غرب نسخه سعادت ملت ایران نیست.

وی در پایان اظهار داشت: ما برای موفقیت و پیشرفت باید از ظرفیت های درونی خود استفاده کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار