|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۹۳

فولادگر به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار رقم قرارداد بازیکنان تیم پرسپولیس گفت: مجلس درباره ثبت قراردادهای سوری در فدراسیون فوتبال بررسی می کند و باشگاه های سرخابی نباید اینگونه هزینه های میلیاردی داشته باشند.

حمیدرضا فولادگر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهانپیرامون اعلام رقم قراردادهای بازیکنان تیم پرسپولیس اظهار کرد: مجلس در قانون اصل ۴۴ تصویب کرده و ۳ سال هم هست که در بودجه ذکر کرده که باشگاه های دولتی باید خصوصی شوند و این راه جلوگیری استفاده از بودجه دولتی برای رقم های نجومی تیم های دولتی است.

وی افزود: تا زمانی که این باشگاه ها خصوصی نشوند این برنامه ادامه دارد، زیرا وزارت ورزش آن ها را زیر مجموعه خود می داند و مجبور است به نحوی آن ها را نگهداری کند و بودجه کشور به این سمت می رود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امر در حالی است که در اصفهان یک ورزشگاه مدت ها است که منتظر چند میلیارد بودجه است و یا در یک روستائی هیچ گونه امکان ورزشی وجود ندارد و یا در تیم های ورزشی دیگر معطل چند صد میلیون است تا یک تیمی شکل بدهند و یا یک بازیکن ملی در رشته های دیگر منتظر بودجه است که به مسابقات جهانی برود، اما وزارت ورزش و جوانان پولی ندارد که به این بازیکنان بدهد اما در این ۲ باشگاه دولتی هزینه های میلیاردی می شود.

وی بیان کرد: ما نمی گویم در فوتبال هزینه نشود، مردم به فوتبال علاقه دارند و باید به آن اهمیت داد اما راه آن خصوصی سازی است، افرادی هستند که می خواهند پول هزینه کنند و به فوتبال بروند و باشگاه را بخرند، این موضوع را باید دولت انجام دهد به این معنی که قانونی که در اصل ۴۴ قانون اساسی به مدت ۳ سال است تصویب شده، زودتر به اجرا در بیاید و دولت این باشگاه ها را خصوصی کند.

فولادگر در مورد ثبت سوری قراردادهای بازیکنان باشگاه های دولتی در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در مورد نظارت بر ثبت قراردادهای سوری در فدراسیون، در حال حاضر کمیسیون فرهنگی مجلس بر این زمینه در حال انجام بررسی هائی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار