|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۰۳

زاکانی در گفت وگو با فارس مطرح کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد درحال نهایی شدن است.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، ضمن اشاره به گام های پایانی برای نهایی شدن این گزارش، گفت که زحمات زیادی برای نهایی شدن آن کشیده شده است.

وی اضافه کرد: زحمات این گزارش بر دوش سایر دوستان در مجلس است و پس از نهایی شدن آقای صابری به عنوان سخنگو و آقای نبویان به عنوان رئیس هیات تحقیق و تفحص درباره آن اظهار نظر خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «ما در ابتدا اساسنامه دانشگاه آزاد را با اقتباس از اساسنامه حسینیه ارشاد در زمان شاه نوشتیم. در زمان شاه اساسنامه حسینیه ارشاد خیلی محکم نوشته شده بود تا رژیم شاه نتواند آن را تصرف کند. ما هم همان گونه عمل کردیم، اما نمی دانستیم نظام ما قوی تر از زمان شاه است و آن را تصرف می کند»، گفت: این سخنان دور از شان ایشان و یک مسئول در نظام اسلامی است.

وی اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره دانشگاه آزاد را ظلم در حق نظام اسلامی دانست و افزود: اصل چنین تطبیق هایی ظلم در حق نظام اسلامی و بی توجهی به مسیرهایی است که ملت رشید ایران در طول سال های پس از انقلاب برداشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار