|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۰۶

واشقانی فراهانی:

خبرگزاری تسنیم: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از امکان ارائه سه ترم آموزشی استاندارد در این دانشگاه از سال تحصیلی آینده به صورت اختیاری برای دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، درباره امکان افزایش دو نیم سال آموزشی به سه ترم، گفت: ترم های دانشگاهی معمولا ۱۶ هفته ای است و با تعداد تعطیلاتی که در نوروز، تابستان و دیگر تعطیلات در کشور شاهدیم، فرصت بزرگی را از دست می دهیم.

وی افزود: برای آن که از وقت اعضای هیئت علمی استفاده بیشتری شود و دانشجویان علاقمند نیز بتوانند در زمان کوتاه تری فارغ التحصیل شوند، یک ترم استاندارد ۱۶ هفته ای برای تابستان تعریف کرده و امکاناتش را فراهم آورده ایم.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه ترم تابستان اجباری نیست، گفت: ارائه سه ترم آموزشی استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی باعثمی شود هم اعضای هیئت علمی دانشگاه از وقت شان بیشتر استفاده کنند و هم مدت تحصیل دانشجویان کاهش پیدا کند که طبیعتا صرفه اقتصادی هم برای دانشگاه و هم برای دانشجویان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه تغییری در مدت زمان دو ترم تحصیلی جاری ایجاد نخواهد شد و دو ترم به صورت کاملا استاندارد و در ۱۶ هفته برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار