|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۴۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی سئوال ۶۷ نماینده از وزیر اطلاعات در این کمیسیون گفت: دیدار اشتون با فتنه گران، حضور فرد ناشناس همراه علوی در کمیسیون اصل نود، عدم حفاظت از جان دانشمندان هسته ای موضوعات اصلی سئوالات نمایندگان از وزیر اطلاعات است.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به بررسی سئوالات ۶۷ نفر از نمایندگان از وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: سئوالات مشترک نمایندگان در مورد دیدار اشتون با فتنه گران در جریان سفر به ایران، همراهی فردی ناشناس با وزیر در کمیسیون اصل نود و خودداری وزیر از معرفی وی و ارائه گزارش جلسه کمیسیون از سوی این فرد به رسانه ها است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز از وزیر اطلاعات راجع به اقدامات امنیتی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با گروه های معاند سئوالی را کمیسیون ارائه داده است.

وی افزود: علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران نیز از وزیر اطلاعات در مورد علت عدم اجرای موافقت نامه حفظ جان دانشمندان هسته ای سئوالی را مطرح کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی یاد آور شد: علاوه بر این سئوالی نیز از سوی حمید رسایی نماینده تهران از وزیر اطلاعات در مورد علت عدم حضور رسانه ها در بازدید اشتون از اصفهان و برخورد بد با خبرنگار مطرح شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار