|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۰۴

خبرگزاری تسنیم: مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت از اعزام ۱۴ هزار زوج دانشجو در مرحله دوم هفدهمین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه های کشور به مشهدمقدس خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، مهدی غلامی مقدم مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت، گفت: نیمه دوم هفدهمین دوره ازدواج دانشجویی از ۱۶ فروردین آغاز شده و تا آخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. دانشجویان ثبت نام کننده در این طرح در قالب ۱۴ کاروان برای گذراندن این دوره آموزشی و تفریحی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای مشاهده جدیدترین اخبار از هفدهمین جشن ازدواج دانشجویی و نیز خلاصه بحثهای کلاس های برگزار شده در هر دوره اعزام دانشجویان به سایت www. hamsafarnews. irمراجعه کنند.

غلامی مقدم یادآور شد: در مرحله اول از این دوره جشن ازدواج دانشجویی تعداد ۱۸ هزار زوج در کاروان های ۱۰۰۰ نفره به مشهدمقدس اعزام شدند که این سفرها تا ۲۶ اسفندماه سال گذشته ادامه داشت.

مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت تاکید کرد: بنا داریم برنامه تفریحی و معنوی دیگری را هم در اردیبهشت ماه برای زوج های دانشجوی استان خراسان رضوی که تعداد آنها به ۲۷۰۰ زوج می رسد، اجرا کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار