|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۵۶

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

فرمانده مرزبانی ناجا از برگزاری رزمایش اقتدار ۳ با حضور بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای مرزبانی ناجا خبرداد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری فارس، سردار حسین ذوالفقاری در نشست خبری امروز خود با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار ۳ در منطقه غرب کشور، گفت: این رزمایش با هدف ارتقاء توان نیروهای مرزی در مقابله با تهدیدات برگزار می شود.

وی ارتقاء سطح هماهنگی و همکاری با دیگر نیروهای مسلح و مرز نشینان، آزمایش تجهیزات نوین از جمله پهپاد ها، دوربین ها، بالن ها و خودروهای ضد گلوله و همچنین نمایش اقتدار مدافعان مرزهای کشور را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه رزمایش اقتدار ۳ از ۲۴ فروردین ماه به مدت ۴ روز در منطقه عمومی قصر شیرین برگزار می شود، تصریح کرد: این رزمایش با شرکت بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای مرزبانی انجام می گیرد.

وی افزود: طراحی رزمایش از حدود یک سال قبل و با لحاظ کردن ماموریتهای مرزبانی و در نظر گرفتن سناریوهای فردی مانند عملیات تأخیری در مقابله با نیروهای نظامی دشمن، مقابله ترویست ها، مبارزه با انواع قاچاق از جمله مواد مخدر، سلاح و مشروبات الکلی، مبارزه با متجاوزین مرزی، آموزش و تمرین ها انجام و اکنون در مرحله پایانی اجرا می شود.

سردار ذوالفقاری با تاکید بر اینکه پیام رزمایش اقتدار ۳ برای کشورهای همسایه اهتمام به تامین هرچه بیشتر امنیت مرزهای مشترک و صلح و دوستی است، گفت: اقتدار و قاطعیت در مقابله با تروریست ها و ناامن کنندگان امنیت مرزهای کشور پیام دیگر این رزمایش است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار