|
|
کدخبر: ۱۵۶۶۷۸

ایرانی به فارس خبر داد

دبیرکل حزب فرزندان ایران گفت: جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان به منظور تقویت فضای به وجود آمده در کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم با دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری دیدار کردند.

جمشید ایرانی دبیرکل حزب فرزندان ایران در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، از دیدار جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در پنجشنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: این دیدار در جهت تقویت فضای به وجود آمده در کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم بود.

وی افزود: آقای باهنر پس از استماع نظرات حاضرین بر حمایت خود از دولت روحانی با توجه به شناخت دیرینه ای که نسبت به رئیس جمهور دارد تأکید کرد.

دبیر جبهه اعتدال گرایان خاطرنشان کرد: آقای باهنر همچنین با توجه به ضرورت جامعه برای اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها از حمایت خود و مجلس و کمک به دولت خبر داد.

ایرانی تصریح کرد: آقای حق شناس رئیس جبهه اصلاح طلبان در این دیدار ضمن اشاره به شرایط خاص موجود، آقای باهنر را لیدر مهمترین جریان رسمی اصولگرایی کشور و شاخص ترین فرد پارلمانی تاریخ بعد از انقلاب دانست.

وی ادامه داد: بیژن ثابتی دبیر کل حزب عدالت و عضو ارشد کمیته سیاسی جبهه اعتدال گرایان نظارت بیش تر مجلس با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی خواستار شد.

دبیرکل حزب فرزندان ایران با اشاره به تعامل جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان تصریح کرد: جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان کماکان نشست های مشترکی در چگونگی همکاری و هماهنگی ها به منظور تقویت و پایداری فضای سیاسی کشور با یکدیگر دارند.

ایرانی در ادامه به دیدار جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان با هاشمی رفسنجانی در خصوص دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: آقای هاشمی اولین دیدار رسمی شان را در سال جدید با نمایندگان این دو جبهه برگزار و از تلاش های این دو جبهه در خلق حماسه سیاسی تقدیر و تشکر کردند.

وی اضافه کرد: در راستای تأکید آقای هاشمی دو جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در جهت کمک به دولت آقای روحانی حرکت خواهند کرد و از ظرفیت هایشان در حفظ فضای امید و به سامان رسیدن طرح ها و شعارهای جدید بهره خواهند برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار