|
|
کدخبر: ۱۵۶۹۵۱

نعیمی در گفت وگو با فارس خبر داد

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه فراکسیون ولایت کمیته های اقتصادی و فرهنگی فراکسیون مامور شدند تا با تعامل با کمیسیون های اقتصادی و فرهنگی گام های عملی مجلس را در جهت تحقق شعار سال مشخص کنند.

صفر نعیمی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت، گفت: اعضای شورای فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسه امروز خود به بحثو بررسی پیرامون شعار سال و نیز اقتصاد مقاومتی پرداختند و در این جلسه مأموریت هایی برای کمیته های اقتصادی و فرهنگی فراکسیون در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه کمیته های اقتصادی و فرهنگی فراکسیون مامور شدند تا با همکاری کمیسیون های اقتصادی و فرهنگی و نیز مرکز پژوهش های مجلس، گام های عملی مجلس را در حوزه اقتصاد مقاومتی و نیز شعار سال مشخص کند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز مباحثی در خصوص تعامل با دولت مطرح شد و اعضا نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کردند که از جمله این نقطه نظرات، نظر بعضی از اعضا مبنی بر ملاحظه دولت در تذکرات و سؤالات می توان اشاره کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار