|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۴۳

در جلسه علنی امروز صورت گرفت /

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با در دست داشتن پلاکاردی در صحن علنی مجلس نسبت به حفر تونل بهشت آباد و گلاب ۲ در مسیر زاینده رود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در جلسه علنی صبح امروز مجلس و در میان نطق برخی از وکلای ملت در مقابل تریبون مجلس و جایگاه هیئت رئیسه تجمع کردند و نسبت به احداثتونل بهشت آباد و گلاب ۲ در مسیر زاینده رود اعتراض کردند.

هنگامی که سیدسعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در حال نطق میان دستور خود بود، نمایندگان مجمع استان چهارمحال و بختیاری در پایین تریبون و رو به نمایندگان مجلس ایستادند و پلاکاردی بر دستان خود نگه داشتند.

در این پلاکارد نوشته شده بود: حفر تونل بهشت آباد و گلاب ۲ = ظلم به کشور! مسئولان از خواب غفلت بیدار شوید. استان ما را ناامن نکنید.

پس از اینکه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری این تجمع اعتراضی را تشکیل دادند برخی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان نیز در حمایت از این اقدام نمایندگان چهارمحال و بختیاری به جمع آنها پیوستند.

به گزارش تسنیم، پس از طرح حفر تونل بهشت آباد در مسیر زاینده رود، مردم این استان نسبت به این موضوع اعتراض کردند چرا که حفر این تونل را سبب نابودن شدن کشاورزی این منطقه می دانستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار