|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۲۲

فروزنده در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به عدم صدور ویزا برای نماینده جدید ایران در سازمان ملل گفت: دولت درمقابل عدم صدور ویزا برای ابوطالبی منفعل عمل نکند.

لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه محور اصلی جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش " اقتصاد مقاومتی و اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها " بود، گفت: دولت در زمینه هدفمندی کار خوبی را شروع کرده و امیدواریم نتیجه هم بدهد و افراد نیازمند، یارانه دریافت کنند و دولت بقیه منابع را برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه بهره وری نظام ما پائین است، افزود: از این رو معتقدیم دولت باید به مجلس برنامه ای را در جهت افزایش بهره وری تقدیم کند، چرا که اگر بهره وری افزایش یابد، می تواند گامی مثبت و اساسی را در جهت اقتصاد مقاومتی بردارد.

** دولت و مجلس برای سیاست های اقتصاد مقاومتی کمیته مشترک تشکیل دهند

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه ما معتقدیم سیاست های اقتصاد مقاومتی به دسته دسته فعالیت های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم می شوند، اظهارداشت: امیدواریم دولت و مجلس با کمیته مشترکی که تشکیل می دهند بتوانند برنامه ریزی های درستی انجام دهند.

فروزنده همچنین یکی دیگر از محورهای جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش را برخورد سه قوه در زمینه فساد و ایجاد فضای شفاف عنوان کرد و گفت: معتقدیم سه قوه باید با رویکردی شفاف با فساد مبارزه کنند تا مبارزه با فساد از بین برود.

وی اضافه کرد: ما در جمعیت ایثارگران نقطه نظرات خود را پیرامون سیاست های اقتصاد مقاومتی جمع بندی خواهیم کرد و به روسای سه قوه منعکس می کنیم و از همه دوستان حزب اللهی انتظار داریم به سه قوه کمک کنند ضمن اینکه بزرگترین رسالت ما مطالبه از مسئولان برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه در این جلسه درخصوص زیاده خواهی های آمریکا و رفتاری که با نماینده جدید ایران در سازمان ملل صورت گرفت بحثو بررسی کردیم، افزود: آمریکایی ها زیاده خواه هستند و این را ملت کاملا می داند. از این رو مسئولان هم باید به این نکته توجه کنند که اینکه مذاکره می کنند از موضع قدرت برخورد کنند.

فروزنده تاکید کرد: استکبار جهانی به کمتر از نابودی ما راضی نمی شود.

** دولت در ممقابل زیاده خواهی آمریکا منفعل عمل نکند

وی با اشاره به اینکه دولت باید در زمینه عدم صدور ویزا برای آقای ابوطالبی با اقتدار برخورد و رفتار ضد بشری و ضد حقوقی آمریکا را محکوم و از همه ظرفیت های دیپلماسی استفاده کند، تصریح کرد: دولت نباید کوتاه بیاید، در طول تاریخ انقلاب هر کجا با قوت و قدرت و براساس عقلانیت برخورد کردیم، پیروز بودیم.

سخنگوی جمعیت ایثارگران اضافه کرد: توقع می رود مسئولان وزارت خارجه قوی تر عمل کنند. احساس می کنم آن برخورد قوی که باید اعمال شود انجام نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار