|
|
کدخبر: ۱۵۷۳۳۱

فرجی دانا به ثبت رکورد در آموزش عالی ادامه می دهد

عزل و نصب های وزیر علوم که در سال ۹۲، یکی از ماندگارترین رکوردهای تاریخ آموزش عالی کشور را برجا گذاشت در سال ۹۳ نیز ادامه دارد به طوریکه در سال جدید تقریبا هر ۴ روز یک رئیس دانشگاه جا به جا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، عزل و نصب های وزیر علوم در سال ۹۲، یکی از ماندگارترین رکوردهای تاریخ آموزش عالی کشور را برجا گذاشت به طوری که ۳۰ رئیس دانشگاه در سال گذشته از کار برکنار شدند و این روند در سال جدید نیز ادامه دارد.

در حالیکه هنوز در ماه نخست سال ۹۳ هستیم، وزیر علوم در مدت ۲۴ روز ۶ رئیس دانشگاه را تغییر داده است. یعنی هر ۴ روز یک رئیس دانشگاه جا به جا شده است.

در زمانی که جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم بود روسای دانشگاه های صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی و یاسوج را تغییر داد و فرجی دانا نیز پس از رای اعتماد از مجلس و جلوس بر کرسی عالی وزارت علوم روند جا به جایی ها در این وزارتخانه را ادامه داد به طوریکه در سال گذشته، ۳۰ رئیس دانشگاه برکنار شدند و امسال نیز این روند ادامه یافته است.

از ابتدای امسال روسای دانشگاه های رازی، فسا، مازندران، ایلام، بناب، بزرگمهر قائنات و محقق اردبیلی جا به جا شدند.

این در حالی است که رئیس دانشگاه محقق اردبیلی عصر دیروز تنها با یک فکس از سوی وزارت علوم از کار برکنار شده است.

در روزهای پایانی سال گذشته، فرجی دانا وزیر علوم در اظهار نظری اعلام کرد، روسای دانشگاه ها تا پایان مدت حکمشان جا به جا نمی شوند، با روند کنونی شاید به زودی خبر تغییر روسای دانشگاه های بزرگ کشور را نیز بشنویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار