|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۹۳

عصر امروز برگزار شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست مشترک عصر امروز این کمیسیون با مسئولان مرکز پژوهش های پارلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، سیدحسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: هیأت رئیسه و مدیران مرکز پژوهش های مجلس در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند.

وی افزود: در ابتدای این نشست مشترک، بروجردی رئیس کمیسیون ضمن خیرمقدم، درخواست کرد که مرکز پژوهش ها باید به اولویت های اصلی و مهم تحولات سیاست خارجی بپردازد و بعد از آن جلالی رئیس مرکز طی مقدمه ای مرکز پژوهش ها را معرفی کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هدف این نشست مشترک را طرح و بررسی عملکرد، چشم انداز و اولویت های پژوهشی مرکز در حوزه های مختلف اعلام کرد و متذکر شد: در ادامه این جلسه، مدیر دفتر مطالعات سیاسی مرکز با اشاره به گروه های چهارگانه سیاست خارجی، سیاست داخلی، امنیتی - دفاعی و مطالعات پارلمانی، گزارش از اقدامات و فعالیت های دفتر ارائه کرد.

وی بر همین اساس یادآور شد: پس از توضیحات مذکور، اعضای کمیسیون به طور مفصل به چالش ها، آسیب ها و ویژگی های مثبت مرکز پرداختند و در پایان نیز بنا شد که همکاری و تبادل نظر و تعامل بین کمیسیون و مرکز پژوهش ها بیشتر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار