|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۶۷

رسولی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو بنیاد امید ایرانیان گفت: سفر محمد رضا عارف به مشهد به خاطر افتتاح شعبه این بنیاد صورت می گیرد و بنیاد وی اصلا فعالیت انتخاباتی انجام نخواهد داد.

سید حسن رسولی عضو بنیاد امید ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به تشکیل جلسه شورای مشورتی با حضور سید محمد خاتمی، گفت: بنده تا آخر جلسه حضور نداشتم اما پیرامون موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بحثو گفت وگو شد و در این زمینه اطلاع رسانی انجام شد.

وی در ادامه درخصوص سفر محمد رضا عارف به مشهد و اینکه وی قرار است در این سفر ستاد استانی خود را راه اندازی کند؟ افزود: بنیاد امید به عنوان نهاد مدنی(ان، جی، او) شناخته می شود و این بنیاد اصلا فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد از این رو سفر وی هم جنبه انتخاباتی ندارد.

عضو بنیاد امید ایرانیان اظهارداشت: در این سفر عارف شعبه بنیاد امید ایرانیان در مشهد را افتتاح خواهد کرد و این کار ربطی به انتخابات ندارد.

رسولی به نحوه فعالیت و وظایف بنیاد امید ایرانیان پرداخت و افزود: بنیاد امید ایرانیان با رویکرد اخلاقی و خردگرایانه با تأکید بیشتر بر روی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در جهت کمک به توسعه فرهنگی و اجتماعی و به خصوص تربیت نسل جوان برای به عهده گرفتن مسئولیت های اجتماعی فعالیت می کند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت حزب محمد رضا عارف در عرصه سیاسی کشور و اینکه چه زمانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد اظهار بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار