|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۵۵

در جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تصویب شد /

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، مقرر شد تا هر کدام از ۲۴ عضو کمیسیون، ۲۴ بند سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را بررسی کرده و راهکارهای آن را تبیین کنند.

اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون موضوع اقتصاد مقاومتی و تحقق راهکارهای اهداف آن توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت و تقسیم کارهایی در این رابطه انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که ۲۴ تن از اعضای این کمیسیون مسئولیت پیگیری بندهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار دهند و با مشورت از نظرات کارشناسی کارشناسان مرکز پژوهش ها و اعضای کمیسیون های اقتصادی مجلس، در این زمینه به راه حل نهایی رسیده و راهکارهای اجرایی تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را تبیین کرده و در این زمینه به جمع بندی نهایی برسند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در ادامه، اظهارداشت: در بخش دیگری از این جلسه، لایحه اصلاح قانون تعاونی های کشور مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس مقرر شد پس از رسیدگی به موضوع اقتصاد مقاومتی، این لایحه در دستورکار قرار گیرد.

جلیلی با بیان اینکه در بخش دیگری از این جلسه طرح حمایت از تولید ملی مورد در دستورکار قرار گرفت، گفت: در این جلسه کارگروهی برای بررسی و نهایی کردن طرح حمایت از تولید ملی به منظور ارائه به صحن علنی تشکیل شد تا این کارگروه نواقص آن را بررسی کرده و نتیجه را به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار