|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۳۴

مصری در جمع خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه درخصوص ممانعت آمریکا در ارائه ویزا به نماینده جدید ایران در سازمان ملل گفت: بهانه درست کردن برای آمریکایی ها کار دشواری نیست اما مهم این است که از موضع خود عقب ننشینیم و به هر بهانه به آنها بها ندهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی صبح امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر والده اسدالله بادامچیان در جمع خبرنگاران با اشاره به نپدیرفتن نماینده ایران در سازمان ملل توسط آمریکا گفت: اگر سازمان ملل برابر با منشور خود از کنگره آمریکا مستقل عمل می کند، بنابراین آمریکا باید به منشور ملل پایبند باشد.

مصری ادامه داد: نپذیرفتن نماینده ما توسط دولت آمریکا توهین به ملت ایران ست چرا که بحثکارمند وزارت خارجه نیست بلکه بحثیک ملت است. آنها اگر بخواهند جسارت کنند و به توهین های خود ادامه دهند وزارت خارجه باید محکم بر سر معرفی ابوطالبی بایستد و از راه دیپلماسی این موضوع را حل کند.

وی افزود: آمریکایی ها بهانه های زیادی دارند چون بهانه درست کردن برای آنها کار دشواری نیست اما مهم این است که از موضع خود عقب ننشینیم و به هر بهانه به آنها بها ندهیم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: یک نیروی ۷۰ میلیونی در پشت سر مسئولان است و انتظار مردم این است که مسئولان با این نیرو و توان، محکم بایستند و اجازه ندهند که آمریکایی ها بر سر هر موضوعی ما را تضعیف کرده و به ملت بزرگ ایران اهانت کنند.

مصری همچنین در خصوص شکایت وزارت امور خارجه ایران از آمریکا گفت: این یک امر طبیعی است و مورد انتظار مردم است که این موضوع را وزارت خارجه پیگیری کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار