|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۳۷

اجمالی / سقای بی ریا در نشست خبری:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پایداری از انتخاب جانشین آیت خوشوقت در شورای فقهای جبهه متبوعش خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا سخنگوی جبهه پایداری امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد، درباره انتخاب جانشین آیت الله خوشوقت در شورای جبهه پایداری گفت: شورای فقها متشکل از ۳ نفر هستند که در حقیقت نظارت عالیه بر تمامی فعالیت ها و تصمیمات جبهه را برعهده دارند و اگر نسبت به مصوبات تذکری بدهند جبهه موظف به تجدیدنظر آن است.

وی اضافه کرد: فقها از ما خواستند که اسامی آنها اعلام نشود از این رو موظفیم رعایت کنیم.

سقای بی ریا در خصوص اینکه آیا جانشین آیت الله خوشبخت در شورای فقها انتخاب شده است، گفت: بله. همانطور که گفتم شورای فقها متشکل از ۳ نفر هستند و ما اسامی آنها را نمی توانیم اعلام کنیم.

وی همچنین در خصوص رابطه جبهه پایداری با دولت یازدهم اظهار داشت: رابطه ما با دولت خیرخواهی، نظارت، نقد و ارائه طریق است و قصد مقابله با دولت را هم نداریم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه دولت پیش از این گفته بود از نقد استقبال می کنیم، خاطرنشان کرد: اما برخی از منسوبین دولت تحمل شان به نقد و انتقاد کم است.

سقایی بی ریا خاطرنشان کرد: نماینده باید امور کشور را رصد کند و اگر فردی و یا فراکسیونی در مجلس به تشخیص رسید، می تواند تشخیص خود را ارائه دهد و دیگران نباید از این اقدام و تصمیمات مجلس و یا نمایندگان ناراحت شوند.

" البته یکی از تندروها گفته بود رئیس جمهور مجلس را منحل کند که رئیس جمهور با این موضوع برخورد کرد. "

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که گفته می شود محمود احمدی نژاد فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است و آیا جبهه از فعالیت انتخاباتی احمدی نژاد استقبال می کند یا نه؟ افزود: ما ارتباطی با احمدی نژاد و تصمیمات وی نداریم.

سقای بی ریا درباره اینکه آیا با احمدی نژاد همکاری و فعالیت انتخاباتی نخواهید داشت، گفت: فکر نمی کنم این موضوع اتفاق بیفتد.

این خبر تکمیل می شود…

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار