|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۳۸

در جلسه فراکسیون روحانیون مجلس تصویب شد /

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس گفت: در جلسه شب گذشته هیئت رئیسه این فراکسیون مقرر شد تا کارگروه مشترکی بین این فراکسیون و شورای انقلاب فرهنگی دغدغه های رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ را شناسایی کرده و راهکارهای آن را تبیین کنند.

حجت السلام حسین سبحانی نیا سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه هیئت رئیسه این فراکسیون، گفت: جلسه هیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس شب گذشته با حضور اسحاقی معاون برنامه ریزی و امور فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اسحاقی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه فرهنگ که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است را به اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه اظهار داشت: در ادامه این جلسه، تعدادی از اعضای هیئت رئیسه فراکسیون، دیدگاه ها و نظراتشان را در حوزه فرهنگ و اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کردند و در نهایت مقرر شد که کارگروهی از فراکسیون به همراه معاون برنامه ریزی و امور فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی دغدغه های رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ را شناسایی را کرده و گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه را به هیئت رئیسه فراکسیون ارائه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار