|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۳۸

نقوی حسینی در گفتگو با مهر:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در نخستین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی کمیسیون امنیت ملی مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد توضیحات مبسوطی از ارز های آزاد شده ایران پس از توافق ژنو ارائه دادند اما اعضای کمیسیون قانع نشدند.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه امروز کارگروه اقتصاد مقاومتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور همه اعضای کمیسیون به ریاست سید احمدرضا دستغیب برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نخستین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی کمیسیون امنیت ملی بود افزود: مسئولان بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی مهمانان این جلسه بودند که پیرامون اقتصاد مقاومتی و مسائل جانبی آن به ویژه ارز آزاد شده حاصل از توافق ژنو بحثو گفتگو صورت گرفت.

نماینده مردم ورامین و پیشوا ادامه داد: مسئولان بانک مرکزی توضیحات مبسوطی در این باره ارائه کردند اما اعضای کمیسیون امنیت ملی از این توضیحات قانع نشدند و بنابراین شد تا در جلسه بعدی این کارگروه گزارشات دقیق تر و شفاف تر از نحوه آزاد سازی ارز و عملیاتی شدن آن در جهت مصرف از سوی مسئولان بانک مرکزی ارائه شود.

نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد در اظهارات خود عنوان کردند که ارز آزاد شده بیشتر در حوزه تولید، حمایت از صنعت و پروژه های عمرانی صرف می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار