|
|
کدخبر: ۱۵۸۲۹۰

پدر شهید احمدی روشن:

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: راه رفته در اعتلا و توسعه فناوری های نوین هسته ای در این کشور به همت جوانان غیرتمند غیر ممکن و محال امر است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومیدانشگاه محقق اردبیلی، رحیم احمدی روشن در مراسم گرامیداشت جشن فناوری هسته ای در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دانشمندان ما با تمام توان همچنان در تقویت و توسعه مسیر اعتلای کشور و دستیابی به فناوری های جدید مجدانه تلاش می کنند و باید قدر این ظرفیت های عظیم را که ادامه دهنده راه شهدای هسته ای هستند، بدانیم.

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: اگر یک مصطفی از دست دادم، امروز هزاران مصطفی به دست آورده ام، شما دانشجویان در این جبهه حساس حاضر شدید و به ما نشان دادید که راه شهدای علم را ادامه می دهید و این یک شعار توأم با عمل و شعور است.

پدر شهید احمدی روشن خاطر نشان کرد: بعد از شهادت مصطفی مردم ایران ثابت کردند که بسیار شهید پرور هستند.

احمدی روشن در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: لطف الهی و محبت دانشجویان سبب دلگرمی ما می شد به طوریکه تعدادی از دانشجویان با اعلام اینکه می خواهند راه شهید احمدی روشن را ادامه دهند به فیزیک هسته ای تغییر رشته دادند.

وی همچنین در مورد فرهنگ مقاومتی با عزم ملی و مدیریت جهادی، فرهنگ تشیع، توافقات ژنو، غنی سازی اورانیوم و سایت نطنز مطالبی را ارائه کرد.

انتهای پیام / ۶۲۰۰۷ / ک

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار