|
|
کدخبر: ۱۵۸۵۶۰

سجادی در نشست خبری:

سخنگوی جبهه پیروان رهبری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد متکی بر مردم است گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی هایی نوروزی شان ابعاد اقتصاد مقاومتی راتشریح کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان رهبری در اولین نشست خبری سال ۹۳ صبح امروز سه شنبه که در دفتر این جبهه برگزار شد با عرض تبریک به مناسبت سال ۹۳ به تقدیر از تلاش همه اصحاب رسانه در سال گذشته گفت: در سال گذشته برخی از یاران خدوم انقلاب مانند مرحوم عسکر اولادی را از دست دادیم که امیدواریم خدا روح آنان را قرین شادی و رحمت خود کند.

وی در تبیین نامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اگر نگاهی به نامگذاری رهبر معظم انقلاب در این سال ها نگاه بیندازیم خواهیم دید موضوعاتی مانند مورد تأکید رهبر گفتمان انقلاب اسلامی که معنویت و اصل و اساس اسلامیت نظام را در بر می گیرد، اقتصاد و فرهنگ از جمله مواردی بودند که در این سال ها بیشتر مورد تأکید رهبر انقلاب قرار گرفته اند.

سخنی جبهه پیروان خط امام و رهبری به اهمیت اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اقتصاد مقاومتی، نقشه راه و استراتژی را برای مسئولان و آحاد جامعه مشخص می کند و تحقق آن موجب حل معضلات کشور شده و اقتدار را برای میهن مان موجب می شود چرا که زمینه های تحقق آن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مشهد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود در سال گذشته که اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را به همه نهادها اعلام کردند و در سخنرانی هایی که در نوروز امسال انجام دادند ابعاد اقتصاد مقاومتی را تشریح کردند که جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در همین راستا به استقبال این نامگذاری رفته است و کمیته ای را به این منظور تشکیل داده است.

سجادی با بیان اینکه این کمیته با مدیریت کریمی اصفهانی در حال کار است، خاطر نشان کرد: نتایج این کمیته را به نحو مستقل اعلام می کنیم چرا که اقتصاد مقاومتی برای ما اهمیت بسیاری دارد و معتقدیم که این اقتصاد متکی بر مردم است.

وی نیروی انسانی را یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: اکنون یکی از منابع مهمی که از آن برخورداریم نیروی انسانی است که در حال حاضر تعداد بسیاری دانشجو داریم که از منابع پراهمیت کشور محسوب می شوند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با رویکرد دانش بنیان و عدالت محور در کشور ما اجرا می شود که عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی در آن محقق شده و با کشورهای غربی متفاوت است.

سخنگوی جبهه پیروان به تولید ملی و مصرف تولیدات ملی اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که باید به آن توجه کنیم کیفیت بالای کالاهای ایرانی است که توجه به این امر می تواند نقش مهمی را در اقتصاد کشورمان ایفا کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار