|
|
کدخبر: ۱۵۸۶۰۵

در جلسه علنی امروز مطرح شد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس سؤال از بیژن زنگنه را جزو وظایف وزیر ندانست که علی لاریجانی تاکید کرد این سؤال جزو وظایف عمومی وزیر است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) پارلمان حین رسیدگی به سؤال سه نفر از نمایندگان از وزیر نفت طی اخطاری با استناد به اصل ۸۸ قانون اساسی گفت: طبق قانون نمایندگان باید درباره وظایف از وزیر سؤال کنند اما آیا سؤال مطرح شده جزو وظایف وزیر است؟

وی با بیان اینکه سؤال مطرح شده شخصی و خارج از مباحثجلسه مجلس است، گفت: این سؤال بیشتر اغراض شخصی، حزبی و گروهی را دنبال می کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز تاسف کرد که چگونه هیأت رئیسه مجلس اجازه داده است، سؤال به صحن بیاید.

نعمتی با تاکید مجدد بر اینکه سؤال مطرح شده در جلسه علنی امروز جزو وظایف وزیر نیست، تصریح کرد: اگر نقل قولی هم مطرح شده مگر دوستان کم نقل مطرح می کنند؟

وی از علی لاریجانی خواست که این اخطار را به رای وکلای ملت بگذارد تا آنها درباره وارد بودن آن اعلام نظر کنند و در همین زمینه گفت این سؤال از حب علی نیست و از بغض معاویه است.

پس از پایان اخطار نعمتی، علی لاریجانی رئیس مجلس طی سخنانی گفت: این سؤال جزو وظایف وزیر نیست اما شامل وظایف عمومی وزیر می باشد.

لاریجانی اضافه کرد: در این زمینه ابهاماتی وجود داشت و به دلیل اینکه ما نمی خواهیم در حق نمایندگان اجحاف شود سؤال را مطرح کردیم زیرا این سؤال جزو وظایف عمومی وزیر محسوب می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار