|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۳۰

سردار دهقان در حاشیه دیدار وزیر دفاع آذربایجان:

وزیر دفاع کشورمان با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقاء سطح صلح و آرامش در منطقه هستیم، گفت: باید به شکل جدی از درگیر های افراطی که مقابل شکل گیری اتحاد است، جلوگیری کنیم که این از اهداف دو طرف است.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان در حاشیه دور دوم دیدار با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر دفاع آذربایجان نشست های مختلفی با مسئولان نظامی و سیاسی کشورمان داشته و مسائل مختلفی مورد بحثو تبادل نظر دو طرف قرار گرفته است.

وی افزود: تعمیق و گسترش روابط از سوی دو طرف مطرح و همچنین روابط بین الملل و منطقه ای از جمله موضوعات مهمی بود که در دستور کار دو طرف قرار گرفت.

دهقان ادامه داد: در همه مسائلی که مطرح شد مواضع مشترک و یکسانی داشتیم و ما از موضع آذربایجان نسبت به مسئله هسته ای ایران تشکر می کنیم.

وزیر دفاع با اشاره به سفر رئیس جمهور آذربایجان به کشورمان اظهار داشت: این سفر فصل جدیدی از همکاری را رقم زده و امیدواریم بتوانیم زمینه های گسترده همکاری را از جمله در حوزه نظامی رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقاء سطح صلح و آرامش در منطقه هستیم، گفت: باید به شکل جدی از درگیر های افراطی که مقابل شکل گیری اتحاد است، جلوگیری کنیم که این از اهداف دو طرف است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار