|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۹۷

معاون آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان از راه اندازی دوره های آموزش مجازی این دانشگاه در تابستان امسال خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارس، معاون آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان از راه اندازی دوره های آموزش مجازی این دانشگاه در تابستان امسال خبر داد.

وی با اشاره به مراحل آماده سازی زیرساختی برای این منظور یادآور شد در ارتباط با پذیرش دانشجو در دوره های آموزش مجازی دانشگاه هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

این مقام مسئول با تاکید عزم دانشگاه ایرانیان در پاسخ به نیازهای آموزشی خیل عظیمی از متقاضیان افزود: شمار افراد شرکت کننده در طرح پیش ثبت نام متقضیان تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه به حداقل سه برابر ظرفیت تعیین شده رسید.

وی گفت با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه ایرانیان و به منظور پاسخ به استقبال فزاینده مشتاقان، طرح پیش ثبت نام متقاضیان تحصیل در این دانشگاه تا پایان اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

معاون آموزشی دانشگاه ایرانیان تصریح کرد براساس برنامه ریزی های انجام شده فعالیت آموزشی دانشگاه ایرانیان در دوره های رسمی حضوری مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه ایرانیان تابع ضوابط رسمی کشور و وزارت علوم خواهد بود.

وی همچنین در مورد نحوه پذیرش و میزان شهریه تحصیلی این دانشگاه گفت ضوابط و آیین نامه پذیرش و دستورالعمل دریافت شهریه های تحصیلی دانشگاه ایرانیان به زودی و پس از تصویب هیئت رئیسه این دانشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار