|
|
کدخبر: ۱۵۸۸۲۷

عضو مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: جابه جایی در همه دولت ها وجود داشته اما سرعت جابه جایی ها در دولت یازدهم بالا است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اهواز، آیت الله سید علی شفیعی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز که در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب تاکنون مرسوم بوده است در چنین مراسماتی یک روحانی حضور داشته باشد و صحبت کند اعم از این که آن روحانی تخصص داشته باشد یا نداشته باشد.

وی ادامه داد: امروز هم که من را دعوت کرده اند به دلیل علاقه شخصیم به دانشگاه است که به این مراسم آمده ام ولی اگر می دانستم که معاون استاندار خوزستان در این جمع حضور دارد سخنرانی نمی کردم و می گذاشتم او سخنرانی کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جابه جایی هایی که صورت می گیرد در دوره های قبل هم وجود داشته است ولی در این دوره به سرعت دارد صورت می گیرد، این جابه جایی ها نباید دلیلی بر ناکارآمدی مدیر قبلی باشد.

وی ادامه داد: در همه جا، جابه جایی صورت می گیرد در دولت قبل هم این اتفاق می افتاد و یک مدیری جایش را به مدیر دیگری می داد ولی سرعت جابه جایی ها در دولت یازدهم بسیار بالا است.

شفیعی با تشکر از مدیریت مروتی به عنوان رئیس سابق دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: دکتر مروتی از مدتی قبل قصد رفتن داشتند شاید هم هوای بروجرد به سرشان زده است یا به تعبیری فیل شان یاد هندوستان کرده است.

وی با تبریک انتخاب رعایابی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: با توجه به این که رهبری عنایت ویژه ای نسبت به این دانشگاه دارند امیدوارم این دانشگاه بسیجی و خوب در آینده هم موفق شوند.

انتهای پیام / ۷۲۰۱۹ / صا۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار