|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۱۵

حجت الاسلام آل هاشم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هنوز هم در هر کجا که مشکلی برای نظام پیش بیاید جزو اولین گروه های حاضر در میدان هستند.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طی سخنانی در چهاردهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان آجا که صبح امروز در سالن غدیر این سازمان برگزار شد، ضمن اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: دشمن از همان روزهای نخست انقلاب به اهمیت ارتش و حضور نیروهای ولایی و قدرتمند در آن شناخت کافی داشت لذا به ترور روی آورد و می بینیم که اولین شهید ترور از ارتش یعنی شهید قرنی و آخرین شهید ترور در میان نیروهای مسلح نیز شهید صیادشیرازی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) شناخت دقیقی از فرماندهان ارتش به ویژه بدنه آن داشتند و به همین دلیل با زمزمه هایی که خواستار انحلال ارتش بود مخالفت کردند، تصریح کرد: در مقابل این اعتماد، ارتش نیز در دوران انقلاب و دفاع مقدس ثابت کرد که شایسته این اعتماد است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سپس ضمن اشاره به آخرین پیام امام راحل در خصوص ارتش، افزود: حماسه آفرینی های کارکنان ارتش در انقلاب و دفاع مقدس باعثشد تا امام(ره) در آخرین پیام خود قبل از ارتحال شان که در ۲۹ فروردین ۶۸ صادر فرمودند از ارتشیان به دلیل این حماسه بزرگ تجلیل کنند و در این راستا رهبر فرزانه انقلاب نیز ارتش را ارتش حزب الله و کلمه طیبه نامیدند و این افتخاری برای ارتشیان است و هنوز هم در هر کجا که مشکلی برای نظام پیش بیاید جزو اولین گروه های حاضر در میدان هستند.

آل هاشم در پایان ضمن گرامیداشت ایام هفته ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، یاد و خاطره شهید سپهبد صیادشیرازی را گرامی داشت و در خصوص آن شهید والامقام، افزود: شهید صیاد شیرازی فردی متدین، با تعهد و با ایمان بود که مجموع ویژگی های شخصیتی وی باعثشد تا محبوب دلها شود.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی تجلیل شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار