|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۲۲

در پی نامه موسوی بجنوردی پیرامون دفن فرای در اصفهان صورت گرفت

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان طی بیانیه ای انتقادی اعتراض خود را نسبت به نامه تاکیدی موسوی بجنوردی پیرامون دفن فرای به رئیس جمهور اعلام کردند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اصفهان، سازمان بسیج رسانه استان اصفهان طی بیانیه ای انتقاد و اعتراض خود را نسبت به نامه تاکیدی موسوی بجنوردی به رئیس جمهور اعلام کرده است.

سازمان بسیج رسانه در این بیانیه آورده است: چند روزی است خبر دفن جاسوس آمریکایی(ریچارد فرای) در سطح رسانه های کشوری مطرح گردیده است و سبب نگرانی و رنجش خاطر بسیاری از دل سوزانی که سال های سال به خاطر کینه توزی های آمریکای جنایتکار رنج و غم فراوانی را متحمل شده اند، شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تعداد زیادی از خانواده شهدا، بسیجیان، علمای شهر اصفهان، نمایندگان اصفهان در مجلس و رئیس شورای اسلامی شهر و… این کار را محکوم و با توجه به فضای فرهنگی و سیاسی استان، خواستار لغو این اقدام از دولت تدبیر و امید شده اند.

سازمان بسیج رسانه در این بیانیه آورده است: قابل توجه اینکه از جمله افرادی که به دنبال حل این موضوع و دفن ریچارد فرای در اصفهان می باشد، وصی او کاظم موسوی بجنوردی(رئیس مرکز دائرةالمعارف اسلامی) است که متأسفانه با ادبیات بسیار بدی همراه با ارسال نامه ای به ریاست محترم جمهور و در تنگنا قرار دادن ایشان، مبنی بر تأیید مجوز انتقال جنازه فرای به اصفهان و دفن و ساخت مقبره ای برای او در کنار زاینده رود، ضمن معرفی مخالفان این کار به عنوان عده ای خبط دماغ و تعداد اندکی تندرو و مخالف منافع ملی کشور، آنها را هم سو با تندروهای آمریکا و نیروهای ضد انقلاب خطاب کرده اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حال سئوال دلسوزان انقلاب و نظام در شهر شهیدان از چنین افرادی این است که آیا شما برخورد آمریکایی ها با معرفی نماینده ایران(آقای ابوطالبی) در سازمان ملل که فردی کارآزموده بوده را محکوم کرده اید که حالا سنگ یک خارجی را به سینه می زنید؟

بسیج رسانه در بخش دیگر این بیانیه گفته است: آمریکایی ها در طول سال های گذشته چقدر مردم و نظام جمهوری اسلامی را تحقیر نموده و مواضع ما را در جاهای مختلف زیر سئوال برده اند؟ رئیس جمهور آمریکا با صراحت می گوید اگر می توانستم پیچ و مهره های تأسیسات هسته ای ایران را نیز اوراق می کردم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: امام جمعه موقت اصفهان و نماینده اصفهان در مجلس خبرگان به نکات خوبی در نماز جمعه هفته گذشته اشاره نمودند، خوب است مطالب آن را بخوانیم تا هر روز از مواضع خود عدول نکنیم. اگر واقعاً شما قصد دفن فرای را در اصفهان دارید، مشکلی نیست، قبرستان مسیحیان اصفهان(البته با نظر و مجوز شهرداری و مسیحیان عزیز) آماده پذیرش وی خواهد بود.

انتهای پیام / ۶۳۰۳۰ / ط

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار