|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۴۰

در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس /

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، کلیات طرح اصلاح بررسی قوانین مزاحم در راستای حمایت از تولید ملی با رأی اکثریت نمایندگام مجلس به تصویب رسید.

روبرت بیگلریان عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون طرح اصلاح بررسی قوانین مزاحم در راستای حمایت از تولید ملی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیسیون انرژی مجلس به عنوان کمیسیون فرعی این طرح را رسیدگی می کند، بنابراین ۸ ماده از این طرح که به کمیسیون انرژی مربوط است، در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه، تأکید کرد: در این جلسه، موادی که در طرح اصلاح بررسی قوانین مزاحم در راستای حمایت از تولید ملی به کمیسیون انرژی مربوط است، مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت کلیات آن با رأی موافق اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

بیگلریان با بیان اینکه در این جلسه قرار شد یکی از بندهای این طرح دوباره در جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد که ماده ۲۲ این طرح که به تشویق نیروگاه ها برای تولید برق تجدیدپذیر اختصاص دارد، در جلسه بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار