|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۴۳

قربانی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در جلسه امروز بر این تأکید شد که طرح یا لایحه ای برای قانونمند کردن نظام بیمه و پرداخت ها و فاصله بین تعرفه های بخش خصوصی و دولتی تهیه شود.

محمدحسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز معاونین وزارت بهداشت و مسئولانی از سازمان نظام پزشکی حضور یافتند و در خصوص نحوه برخورد با زیرمیزی بگیران و برنامه های آینده وزارت بهداشت در مورد این پدیده مباحثی مطرح شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز دغدغه کمیسیون بهداشت مبنی بر اینکه وزارت بهداشت تا به امروز به صورت منفعل در امر نظارت عمل می کرده و این انفعالی عمل کردن باعثشیوع این پدیده شوم شده بود نیز مطرح شد. همچنین این موضوع که کاهش نظارت موجب کاهش دقت در حوزه درمان علی الخصوص بیمارستان های دولتی و ارجاع بیمار از دولتی به بخش خصوصی شده است نیز عنوان شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه وزارت بهداشت مهلت خواست تا با پدیده زیرمیزی برخورد کند و در نهایت بر این تأکید شد که طرح یا لایحه ای برای قانونمندکردن نظام بیمه و پرداخت ها و فاصله بین تعرفه های بخش خصوصی و دولتی تهیه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار