|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۶۲

عزیزی در گفتگو با فارس مطرح کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: موضوع به کارگیری بازرسان وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی بررسی شد و معاون وزیر قول داد تا موانع قانونی بر سر راه این کار از سوی وزارت صنعت مرتفع شود.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون طرح نحوه گزینش مدیران و معلمان وزارت آموزش و پرورش برای تصدی پست های حساس مطرح شد که کلیات این طرح در کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی رد شد.

وی افزود: در ادامه سوال تعدادی از نمایندگان(ایرج ندیمی، جلیل جعفری، حسین طلا، غلامرضا اسداللهی، محمدرضا پورابراهیمی) از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار کمیسیون قرار داشت که در نهایت نمایندگان سوال کننده به وزیر دو هفته فرصت دادند تا نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز موضوع به کارگیری بازرسان وزارت صنعت با حضور معاون وزیر در کمیسیون مورد بحثو بررسی قرار گرفت و معاون وزیر قول داد تا موانع قانونی در این باره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مرتفع و نسبت به بکارگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار