|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۶۳

سلیمی در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از تشکیل کمیته ۳ نفره برای بررسی سوالات نمایندگان مبارکه و فومن از وزیر علوم خبر داد.

حجت اسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور پاسخ به ۲ سوال نمایندگان مجلس در جلسه کمیسیون حاضر شد.

وی ادامه داد: سوال اول، سوال علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه بود که از وزیر علوم درباره توزیع نشدن عادلانه امکانات در دانشگاه پیام نور پرسید. بنا شد کمیته ای متشکل از نماینده سوال کننده، رئیس دانشگاه پیام نور و معاون حقوقی وزارت علوم این موضوع را بررسی کنند و نماینده سوال کننده پس از ۲ هفته اعلام کند که قانع شده یا خیر.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش خاطرنشان کرد: سوال دیگر را ناصر عاشوری نماینده مردم فومن از وزیر علوم پرسید که یک سوال منطقه ای بود. سوال وی درباره زمینی بود که دانشگاه پیام نور ۵ سال پیش گرفته بود اما تا امروز به آن دست نزده اند.

سلیمی افزود: برای این سوال نیز بنا شد همین کمیته سه نفره تشکیل شوند و پس از ۲ هفته نماینده سوال کننده نتیجه را اعلام کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار