|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۹۴

خجسته در گفت وگو با فارس:

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس از بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان و تعیین شاخص حوزه های انتخابیه در این کمیسیون خبر داد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبه ارائه گزارشی درباره جلسه عصر امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه، طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس و تعیین شاخص حوزه های انتخابیه بررسی و مقرر شد استان های مورد بحث، نقطه نظرات خود را اعلام کنند تا طی ۶ ماهه نخست سال جدید، طرح مذکور به نتیجه برسد.

وی افزود: در این نشست همچنین کارگروهی که برای تعیین شاخص حوزه های انتخابیه و تعداد افزایش نمایندگان تشکیل شده و تاکنون نیز جلساتی را با این محور برگزار کرده، امروز این کارگروه پس از بررسی موارد تخصصی، گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه داد و نظرات اولیه کمیسیون را نیز دریافت کرد.

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس بر همین اساس تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است کارگروه این کمیسیون هفته آینده با حضور نمایندگان مرکز پژوهش ها و وزارت کشور برای بررسی شاخص و اولویت فرعی و اصلی تشکیل جلسه داده و نتیجه این نشست را به کمیسیون اعلام کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار