|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۰۰

طاهری در گفت وگو با فارس:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سؤال از وزیر ارشاد به دلیل سفر هیأت دولت به سیستان و بلوچستان در کمیسیون فرهنگی برگزار نشد و دو نفر از سؤال کنندگان درخواست کردند سؤالشان به صحن علنی ارجاع شود.

سیدعلی طاهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی و معاونین وی برگزار شد و در این جلسه گزارشی از وضعیت کنونی کتابخانه در کشور و برنامه های کاری این نهاد ارائه شد که از جمله این برنامه ها می توان به برنامه های در نظر گرفته شده برای توسعه کتابخانه ها و رفع مشکلات موجود در این حوزه اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به شعار سال جدید کمیسیون تصمیم گرفت تا جلسه ای را با صاحب نظران حوزه فرهنگ برگزار کند که بنا است در این جلسه چگونگی تحقق شعار سال مورد بحثو بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: پیش از این بنا بود سؤال تعدادی از نمایندگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار کمیسیون قرار گیرد که به دلیل سفر هیأت دولت به استان سیستان و بلوچستان وزیر ارشاد نتوانست در کمیسیون حاضر شود و به همین سبب دو نفر از نمایندگان سؤال کننده(نادر قاضی پور و بهروز نعمتی) درخواست کردند تا سؤالشان از وزیر ارشاد به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار