|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۰۱

سعیدی دردر گفت وگو با تسنیم مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح مدیریت و کاهش حوادثو سوانح رانندگی در کارگروه این کمیسیون خبر داد.

محمد اسماعیل سعیدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه کارگروه رفاه اجتماعی و ترددهای خطرزای کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: طرح مدیریت و کاهش حوادثو سوانح رانندگی در حال حاضر در این کارگروه در حال بررسی است.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه هفته جاری کارگروه به بررسی راهکارهای مقابله و کاهش ترددهای خطرزا و طرح مدیریت و کاهش حوادثو سوانح رانندگی و مصوباتی که در کارگروه مطرح شد، پرداخت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: قرار شد در کارگروه مذکور نمایندگان سازمان صدا و سیما جهت بالابردن سطح آگاهی مردم و وزارت صنعت به این دلیل که تولید بی کیفیت و غیر استاندارد این خودروها نیز مشکل زا است، حضور پیدا کرده و با حضور این نمایندگان طرح بررسی شود.

سعیدی در پایان گفت: همچنین قرار شد با وزارت کشور مکاتبه شود که در هر استان یک شهرستان به عنوان پایلوت طرح، برای گسترش فرهنگ ترافیکی و ارتقای سطح آگاهی ها به صورت ویژه اجرایی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار