|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۰۲

خجسته به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی گزارش اولیه کارگروه تخصصی بررسی افزایش تعداد نمایندگان مجلس در جلسه این کمیسیون خبر داد.

امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، در تشریح جسله عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کارگروه تخصصی بررسی افزایش تعداد نمایندگان مجلس و تعیین شاخص حوزه های انتخابیه گزارش اولیه خود را ارئه کرد و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: بنا شد این کارگروه تخصصی هفته آینده جلسه ای با حضور نمایندگان مرکز پژوهش ها و وزارت کشور، شاخص ها و اولویت های فرعی و اصلی تشکیل بدهد و نتیجه این نشست را به کمیسیون اعلام کند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد که مجامع استانی مورد بحث، نقطه نظرات خود را در این رابطه بیان کنند تا در ۶ ماهه نخست سال طرح به نتیجه برسد.

خجسته افزود: همچنین در جلسه امروز در ادامه چند جلسه قبل، کلیات اقتصاد مقاومتی در کمیسیون طرح شد و بناست در روزهای آینده گزارش مفصل کمیسیون درباره راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار