|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۱۸

عرب سرخی در جمع خبرنگاران:

عضو حزب منحله مجاهدین اردوکشی خیابانی را غیرقانونی خواند و گفت: ما برای انتخابات مجلس فعالیت می کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، فیض الله عربسرخی عضو حزب منحله مجاهدین در مراسم مرحوم صادقی که عصر امروز سه شنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت های سیاسی پس از آزادی اظهار داشت: درباره منع فعالیت سیاسی چیزی به بنده ابلاغ نشده است البته هنوز یک ماهی از حکم بنده باقی مانده است و تا آخر خرداد به پایان می رسد.

عربسرخی در پاسخ به این سوال که آیا با این وجود برای انتخابات مجلس فعالیت سیاسی خواهید داشت یا خیر گفت: ما حتما باید فعالیت کنیم ما به زندان رفتیم تا به فعالیت های خود ادامه دهیم.

عضو حزب منحله مجاهدین درباره دیدارها و جلسات مشترک با خاتمی اظهار داشت: ما همیشه جلسه و دیدار داشته ایم؛ اما دیدن آقای خاتمی فعالیت سیاسی نیست لذا نشستن و صحبت کردن با آقای خاتمی فعالیت سیاسی محسوب نمی شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه اگر اصلاح طلبان در انتخابات آینده رای دلخواه خود را به دست نیاورند آیا دوباره اردوکشی خیابانی خواهند کرد گفت: این سوال شما یک معنی دارد که من ترجیح می دهم جواب ندهم؛ من آن اقدامات را اردوکشی خیابانی نمی دانم.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه اعتراض بدون حضور مسلحانه منعی ندارد درباره حمله به پایگاه بسیج در ۳۰ خرداد ۸۸ از سوی اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: اگر مسلحانه و مخل مبانی دین باشد اشکال دارد.

وی ادعا کرد که ما همیشه به رای مردم تمکین کرده ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار