|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۲۹

محمدی در گفت گو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از نامه معاون پارلمانی رئیس جمهور به کمیسیون های تخصصی مجلس برای برگزاری نشست های مشترک بین این معاونت و کمیسیون ها خبر داد.

داوود محمدی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور و مدیران این مجموعه به کمیسیون اصل ۹۰ آمدند و در مورد مطالب مربوط به دولت و مجلس تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون اصل ۹۰ توضیحاتی در مورد شکایاتی از برخی دستگاه های اجرایی به کمیسیون می شود، ارائه دادند و بررسی هایی انجام شد که چه اقداماتی صورت گیرد تا این شکایات هم در دیوان عدالت اداری، هم در محاکم و هم در کمیسیون اصل ۹۰ کاهش یابد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: در مورد بحثارتقاء سلامت نظام اداری و اقداماتی که باید در این زمینه صورت گیرد نیز مسائلی مطرح شد و مقرر شد یک کار مشترک بین مسئولین دولتی و کمیسیون اصل ۹۰ انجام شود. در ادامه نیز بر روی حضور پررنگ تر معاونین پارلمانی وزارتخانه ها در مجلس تاکید شد چرا که این موضوع بر افزایش تعاملات دولت و مجلس تاثیر مثبت دارد.

محمدی افزود: نکاتی نیز در مورد جلوگیری از بکارگیری بازنشستگان در دولت مطرح شد و در نهایت نیز حجت الاسلام انصاری عنوان کرد که دولت تمایل زیادی برای تعامل با مجلس دارد و در این زمینه نیز به منظور تقویت ارتباطات دولت و مجلس معاونت پارلمانی رئیس جمهور به کمیسیون های تخصصی فرستاده تا جلسات مشترکی برگزار شود.

وی اضافه کرد: طبق گفته حجت الاسلام انصاری دولت و مجموعه معاونت پارلمانی رئیس جمهور آمادگی تبادل نظر و شنیدن پیشنهادات کمیسیون های تخصصی را دارند و از این موضوع استقبال می کنند. همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور وعده دارد که حضور معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی در مجلس تقویت شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار