|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۶۷

در همایش «اقتصاد مقاومتی در مسیر پیشرفت درون زا» مطرح شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما با مصیبت تحریف انقلاب و خطر بزرگ آن روبه رو هستیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز مشهد، مهدی کوچک زاده عصر امروز در نخستین همایش کشوری «اقتصاد مقاومتی در مسیر پیشرفت درون زا» در سالن آمفی تئاتر اداره امور فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در جمع دانشجویان اظهار داشت: بهترین راه مقابله و نابودی حقیقت، تحریف آن است که از زمان امامان معصوم تاکنون به خصوص انقلاب اسلامی ایران ادامه داشته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخورد فیزیکی و محصور کردن افراد نیز از شیوه های دیگر نابودی حقیقت است، تصریح کرد: راه انداختن جنگ علیه فرد مورد نظر و گرفتن نیازهای مهم از وی به ترتیب این دو شیوه را تشکیل می دهند.

کوچک زاده ادامه داد: تحریف حقیقت درباره امامان معصوم به خصوص امام حسن(ع) و امام حسین(ع) همچنان ادامه دارد به طوری که برخی از گمراهان امام حسن(ع) را سازش گر و امام حسین(ع) را انقلابی معرفی کردند در حالی که این امامان معصوم یک حقیقت را ترویج و متناسب با زمان خود شیوه مبارزه را انتخاب و برنامه ریزی می کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از گمراهان معتقدند باید مانند امام حسن(ع) صلح را پذیرفت افزود: صلحی که امام حسن(ع) با یزید انجام داد نه تنها حقیقت آن مورد تحریف واقع شده بلکه این امام معصوم برای آنکه اسلام به سرانجام برسد چنین شرایطی را پذیرفت.

وی ادامه داد: حقیقت صلح امام حسن(ع) با بنی امیه این است که یزید کاغذ سفیدی را برای این امام معصوم فرستادند تا ایشان شرایط شان را در آن بنویسند.

کوچک زاده گفت: افرادی که این نوع حقیقت تحریف شده را در نظر می گیرند و باعثالگوبرداری مردم از این امر می شوند معتقدند باید با همه جهان صلح کرد و نباید با آنها جنگ داشت.

وی افزود: اگر اوباما یا رئیس سازمان ملل کاغذ سفید رنگی را به ما بدهند تا ما شرایط خود را در آن ذکر کنیم آن موقع داستان عوض می شود و نیازی به قطعنامه ژنو نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت الله شهید مطهری سه جلد کتاب درباره تحریفات عاشورا نوشته است، ادامه داد: متأسفانه بسیاری از افراد ناآگاه قطعنامه جنگ میان ایران و عراق را نیز تحریف کردند و امروز ما با مصیبت تحریف انقلاب و خطر بزرگ آن روبه رو هستیم.

کوچک زاده افزود: در زمان جنگ ایران و عراق نیز امام خمینی(ره) قطعنامه را برای حفظ اسلام پذیرفت.

وی با ابراز خرسندی از آگاهی دانشجویان از سیره امام خمینی(ره) در سال های اخیر، گفت: بسیاری از افراد گمراه که معتقدند امام خمینی(ره) مرگ بر شاه را درست نمی دانست، باید بدانند که این امر نیز تحریف دیگری است که در حقیقت آن رخ داده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چرا ایران در اوج قدرت باید پای میز مذاکره بنشیند، متذکر شد: من سواد ندارم اما باید شاهنامه انقلاب را به کشورهای بیگانه نشان دهیم.

کوچک زاده با اشاره به بخشی از بندهای قطعنامه جنگ ایران و عراق تصریح کرد: آمریکا باید با زبان تکریم و نه با زبان تحریم وارد گفت وگو شود.

وی اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی ایران سیر کردن مردم نبود بلکه اهداف بزرگ تری همچون حفظ اسلام داشت.

کوچک زاده گفت: به نظر من نباید آقای ظریف را در مجلس استیضاح کرد زیرا باید وی تا پایان این مذاکره برود و خودش متوجه بی نتیجه بودن این توافقنامه بشود.

انتهای پیام / ۲۲۰۲ / غ۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار