|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۲۷

سردار مؤمنی در صحن علنی مجلس:

خبرگزاری تسنیم: سردار مؤمنی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس به نمایندگان گزارشی از سفرهای نوروزی و آلودگی هوای شهرها ارائه کرد.

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیماز جلسه غیر علنی امروز مجلس پیش از جلسه علنی خبر داد و گفت: در این جلسه غیر علنی سردار مؤمنی فرمانده پلیس راهور گزارشی از روند فعالیت های پلیس راهور ناجا در ایام نوروز را به نمایندگان ارائه داد.

همچنین عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس، گفت: در این جلسه سردار مؤمنی رئیس پلیس راهور ناجا گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریتش به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: رئیس پلیس راهور ناجا در این جلسه بر کاهش تصادفات جاده ای در ایام نوروز امسال تأکید کرد و گفت که این مهم با کمک مردم و نیز فرهنگ سازی به دست آمده و درو اقع میزان تصادفات در نوروز امسال، کاهش ۳۰ درصدی نسبت به نوروز سال قبل داشته است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در ادامه اظهارداشت: در ادامه این جلسه، سردار مؤمنی گزارشی از وضعیت آلودگی هوای شهرهای بزرگ کشور به نمایندگان مجلس ارائه کرد و گفت که اگر برخی خودروها مانند پیکان وانت و نیسان وانت از چرخه حمل و نقل خارج شوند، تأثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

مصری در ادامه افزود: در بخش دیگری از این جلسه، رئیس پلیس راهور ناجا از تولید نشدن خودرو با استاندارد یورو ۵ توسط خودروسازان انتقاد کرد و از مجلس و دولت خواست تا در این زمینه پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: سردار مؤمنی در پایان از صدا و سیما به دلیل فرهنگ سازی در کاهش تصادفات نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار