|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۰۱

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سه تفاوت اصلی و ماهیتی با دیگر نیروهای مسلح جهان دارد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اصفهان امیر سرتیپ کیومرثحیدری صبح امروز در میدان صبحگاه مشترک یگان های نمونه ارتش منطقه اصفهان در آستانه ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: روز ۲۹ فروردین ماه روز تأسیس و تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: روز ۲۹ فروردین روزی است که دژ مستحکمی برای دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) ایجاد شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با ادای احترام به فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای بیان داشت: ولایت امری است که اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و سربلندی و عزت ملت ایران مدیون بصیرت پیامبرگونه و هدایت آن است.

وی خطاب به ارتشیان مستقر در میدان صبحگاه تصریح کرد: اینجانب حامل سلام گرم و صمیمی فرماندهی کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی هستم و از حضور همه فرماندهان یگان های مستقر در میدان کمال تشکر را دارم.

حیدری افزود: نیروهای مقتدر ارتش نظام و نیروهای مسلح نظام به برکت وجود ولایت فقیه در رأس فرماندهی آنها ۳ وجه تمایز و تفاوت ماهیتی و دیگر نیروهای نظامی جهان دارند.

وی عنوان کرد: اولین تفاوت و وجه تمایزی که ارتش و نیروهای مقتدر ایران با دیگر نظامیان جهان دارند تفاوت در مشروعیت نیروهای مسلح ما است، ارتش های دنیا مشروعیت خود را از نظام های سیاسی حاکم بر کشور خود می گیرند ولی نیروهای مسلح ایران علاوه بر این امر از مشروعیت الهی و خداوندی برخوردار هستند، چرا که در رأس همه نیروهای مسلح ایران فرمانده معظم کل قوا نایب بر حق امام زمان(عج) قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز کرد: تفاوت دوم ما با ارتشیان و نظامیان جهان تفاوت ارتش ایران در مأموریت های خود است، نیروهای مسلح جهان مأموریت دارند که در یک نگاه پاسدار از حریم تاج و تخت و مقام سیاسی حاکم در کشورشان باشند ولی مأموریت آرمانی ارتش اسلام و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسداری از کلمه «لا اله الله اله» است.

وی خاطرنشان کرد: وجه سوم تمایز ارتش ایران و دیگر نیروهای مسلح جهان تفاوت در سلسله مراتبی است، امروز تنها ارتش منحصر به فرد دنیا که در رأس نیروهای مسلح خود جانشین امام زمان(عج) فرماندهی می کند، نیروهای مسلح و ارتش ایران است.

حیدری ادامه داد: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است، نیروهای مسلح ما در امتداد ارتش رسول الله و ارتش علوی امیرالمؤمنین، هستند.

وی تأکید کرد: با این تعریف نیروهای مسلح و ارتش این نظام سربازان خدا هستند و در رکاب رسول الله قرار داشته، حضور فرمانده معظم کل قوا به عنوان نایب بر حق امام زمان در رأس فرماندهی مهمترین وجه تمایز ارتش ایران است و همین امر باعثشده است که دشمنان این نظام و انقلاب هراسان شوند و پرونده اسلام هراسی و ایران هراسی را در دنیا باز کنند.

وی متذکر شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش ایران همواره هرکجا که احساس کنند کوچک ترین خدشه ای به اعتلای کلمه لااله الله اله وارد می شود، تمام قد آماده حفظ و حراست از آن هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: راهبرد قطعی و همیشه جاوید نیروهای مسلح ایران بر طبق فرمایشی از خداوند تبارک و تعالی و رسول الله است که می فرمایند: «اشدا علی الکفار و روحما بینهما».

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان ما و آنانی که داعیه دشمنی علیه نظام و ملت ایران را داشته و دارند، بدانند که این راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در رکاب فرزند رسول الله فرمانده عظمای ولایت است.

انتهای پیام / ۲۲۰۲ / صا۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار