|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۶۵

پیرموذن در نطق میان دستور:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تلاشگران عرصه فرهنگ یعنی هنرمندان، فرهنگیان و دانشگاهیان باید در کنار جهادگران عرصه اقتصاد، کارگران، کشاورزان، کارآفرینان و کارمندان به جد مورد حمایت و ستایش قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور طی سخنانی اظهار داشت: امروز حقیقت و حقانیت حرکت و اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران به همت دولت و ملت بر عموم جهانیان چندان روشن و درخشان گشته که گمان نمی رود احدی و کشوری خارجی، ذره ای بتواند چهره نیکوی ایران اسلامی را مخدوش و خوب و محق بودن چهره ایرانیان را از دل های مردم دنیا بزداید.

وی ادامه داد: ما به فرهنگ بسیار غنی تکیه داریم؛ پیشبرد بیشتر کشور مشروط به رویکردی است که علاوه بر تولید علم و عمل با تکریم سرمایه گذاران، کارگران، کارمندان و کارآفرینان و ارزش دانستن کار و سرمایه به انسان ها به عنوان هدف پیشرفت نگاه می کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: پالایش فرهنگ عمومی و رفع موانع فرهنگی و توجه ویژه به جوانان و حاشیه نشینان بسیار ضرورت دارد. جوانان به عنوان اصلی ترین نیروی اجتماعی نیازمند حمایت و فراهم کردن فرصت های شغلی هستند. حاشیه نشینان حاشیه شهرهای ایران که از عدم توزیع خوب ثروت و نبود عدالت اجتماعی رنج می برند، محتاج توجه صاحب منصبان و نیازمند شخصیت دهی هستند. برابری در شهروندی نیز به معنی برخورداری برابر در استانداردهای خدمات است.

پیرموذن گفت: مسکن مهر سازه ای از آجر، سیمان و آهن نیست بلکه به زیرساخت، تأسیسات و آموزش و پرورش و بهداشت نیاز دارد. بحران های زیست محیطی عزم ملی و مدیریت جانانه می طلبد.

وی افزود: تلاشگران عرصه فرهنگ یعنی هنرمندان، فرهنگیان و دانشگاهیان باید در کنار جهادگران عرصه اقتصاد، کارگران، کشاورزان، کارآفرینان و کارمندان به جد مورد حمایت و ستایش قرار گیرند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار داشت: هموطنان نیک سیرت دارا، با نه گفتن به یارانه ها به یاری هموطنان نیازمند ندار بشتابند و بیماران و بیکاران و بدهکاران را دریابند. زنگ خطر استعمال مواد مخدر و افزایش بی رویه آسیب های اجتماعی در کوردکان، نوجوانان و جوانان به صدا در آمده است. صاحب منصبان خود را به ناشنوایی نزنند.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در اسرع وقت پرونده های بابک زنجانی و بدهکاران خیانت پیشه بانکی را به سرانجام رساند و ما هم باید وزرا را به خاطر قصور در مسئولیت مورد سؤال قرار دهیم نه به جهت سوء عملکرد وزرای پیشین.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار