|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۰۲

طی حکمی از سوی جلالی /

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی حکمی جلیل بشارتی رئیس سابق دفتر امور مناطق محروم را به عنوان مشاور رئیس مرکز منصوب کرد.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی حکمی جلیل بشارتی را به عنوان مشاور رئیس این مرکز منصوب کرد.

متن حکم جلالی به این شرح است:

جناب آقای جلیل بشارتی

باتوجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق مدیریتی شما در دولت های مختلف پس از انقلاب با رویکرد خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کشور، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور رئیس مرکز منصوب می نمایم. امیدوارم با عنایت الهی در جهت تعالی فعالیت های مرکز اهتمام ورزید.

شایان ذکر است جلیل بشارتی در سال ۱۳۶۸ به سِمَت ریاست دفتر امور مناطق محروم منصوب گردید و با بهره گیری از تجربه و تلاش های مستمر خود توانست خدمات قابل توجهی را به مردم مناطق محروم و حوزه های روستایی ارائه دهد.

گفتنی است تلاش های بشارتی در مناطق محروم که در دو حوزه عمرانی و اشتغال انجام گرفت شامل پیگیری راه اندازی و احداثبیش از ۴۳ هزار پروژه عمرانی در زمینه احداثراه روستایی و پل های متعدد، آب آشامیدنی، مراکز آموزشی و شبانه روزی، طرح های بهداشتی، توسعه شبکه برق سراسری در نقاط محروم و ایجاد طرح های چند منظوره ی اشتغال زا بوده به نحوی که وضعیت نسبی مناطق محروم در حد قابل توجهی بهبود یافته است.

جلیل بشارتی در سال ۱۳۷۵ موفق به دریافت نشان سازندگی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار