|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۰۹

سجادی در نطق میان دستور:

نماینده فریمان در مجلس گفت: اختلافات سلیقه ای مسئولان ایرانی و یا لبخندهای دیپلماتیک، پارلمان ساده لوح اروپا و سناتورهای مغرور آمریکایی را به سمت رفتارهای نسنجیده سوق داده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، احمد سجادی نماینده فریمان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: این روزها شاهد رفتارهای نابخردانه و مداخله جویانه پارلمان اروپا و سناتورهای آمریکایی برگشته از فتنه ها و جنگ های افغانستان، فلسطین، سوریه و عراق هستیم.

وی افزود: شاید اختلافات سلیقه ای مسئولان ایران اسلامی و یا لبخندهای دیپلماتیک و یا اشارات فتنه گران داخلی و خارج نشین، پارلمان ساده لوح اروپا و سناتورهای مغرور آمریکایی را به این رفتار نسنجیده و وهم انگیز سوق داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: آنها که خود قاتلان بشریت و ناقضان حقوق بشر هستند و به خیال واهی، خود را وارثان حقوق بشر می دانند، باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی استقرار یافته بر مبانی دین مبین اسلام که دین رحمت، فترت، آزادی و برادری است و مستحکم و مقاوم در برابر توطئه های شیطان پرستان ایستاده و خواهد ایستاد.

سجادی با اشاره به اقتصادی مقاومتی تصریح کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند بعضی اصلاحات ساختاری و رفتاری است و اصلاح رفتار مدیران اجرایی از صدر تا ذیل، از خان منشی و آسایشی به رفتاری بسیجی و جهادی، نکته ای است که باید در ارتباط با این موضوع مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: اصلاح رانت خواری و رفتارهای رفاقتی و رابطه ای در بانک ها و دستگاه های اجرایی به رفتاری مردمی و ضابطه مند همچنین اصلاح ساختار بانکداری سودجویانه به بانکداری اسلامی بدون ربا و اصلاح رفتار رقابتی بانک ها به حمایت از اقتصاد از دیگر نکاتی است که باید در اجرای اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده فریمان اضافه کرد: اعتماد و اتکا به سرمایه و پول ملی با مشارکت مردم به جای امیدهای کاذب به دلارهای خارجی، پیوند علم و تجربه برای تبدیل کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی، تأسیس سازمان خودکفایی صنعت نفت و علاقه مندی و اعتماد وزارت نفت به تولید تجهیزات داخلی و عوامل دیگر می تواند انتظارات مقام معظم رهبری و مردم را از اجرای اقتصاد مقاومتی برآورده کند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار