|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۱۴

میرتاج الدینی در جمع خبرنگاران:

معاون پارلمانی رئیس سازمان صدا و سیما از برگزاری نشست جمعی از نمایندگان منتقد توافق نامه ژنو و رئیس سازمان صدا و سیما در روز سه شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران از نشست مشترک جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما درخصوص توافق نامه ژنو خبر داد.

وی افزود: جمعی از نمایندگان منتقد کننده توافق نامه ژنو درخواست حضور در یک برنامه را تلویزیونی داشتند که جلسه ای هفته آینده با حضور این نمایندگان و رئیس سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

وی افزود: ۱۱۱ نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای در خواست حضور در یک برنامه تلویزیونی را برای نقد توافق نامه ژنو به رئیس جمهور دادند که به دلیل فراهم نبودن شرایط از سوی ضرغامی رد شد. در آن زمان ضرغامی تاکید داشت که رویکرد صدا و سیما درخصوص توافق نامه ژنو حمایتی است نه انتقادی.

معاون پارلمانی رئیس سازمان صدا و سیما ادامه داد: اما پس از دو سه ماه جمعی از نمایندگان مجددا درخواست خود را تکرار کردند و نشست بین نمایندگان منتقد توافق نامه ژنو و رئیس سازمان صدا سیما سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار